Сценарій до Дня святого Валентина
Ведуча:
Так ніхто не кохав. Через
тисячі літ
лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання..
Ведуча:
Добрий вечір, шановні
учасники і вболівальники! Ви, звичайно, здогадалися, що сьогодні наш вечір ми
присвячуємо чудесному святу - ДНЮ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА.
Ведуча:
Валентинів день святкують усі -
і дорослі, і діти. З родиною, з друзями. Святкують з давніх пір. Це свято
пов'язане із зворушливою і сумною історією.
Ведуча:
У III столітті н.е. римський
імператор Клавдій II видав указ, що забороняв людям одружуватися. Він вважав,
що шлюб утримує чоловіків удома, а їх призначення - бути хорошими солдатами і
битися за Рим. Але знайшлася людина, яка, незважаючи на жорстоку заборону,
потай освячувала союзи закоханих. Молодого християнського священика звали
Валентин.
Ведуча:
Виявивши ці
"антидержавні" одруження, імператор повелів відправити порушника до
в'язниці, а потім стратити. Перебуваючи у в'язниці, Валентин побачив доньку
тюремника. Молоді люди полюбили одне одного. Перед стратою, 14 лютого 270 року,
він послав дівчині коротку прощальну записку з підписом: "Від
Валентина", яка згодом стала означати вічну прихильність і вірність. А
дата смерті священика, що попри суворі перешкоди обручав закоханих, та так і не
побачив свого щастя, навіки залишилася в пам'яті людей. Прах його похований у
церкві Святого Праксідіса в Римі.
Ведуча:
Традиція святкування Дня Святого
Валентина прийшла і в нашу країну. Бал закоханих проводиться у нас не перший
рік, і сподіваємося, що він стане доброю традицією.
(Презентація)
Ведуча: Отже, шановні учасники і вболівальники, сьогодні вам
належить пройти через ряд випробувань, по закінченю яких з усіх гідних
учасників буде обрана пара-переможець.
Ведуча: Перш ніж продовжити
вечір, я хочу представити наше вельмишановне журі. Тож до журі запрошується
Ведуча: А зараз ми представимо
учасників. Це
Ведуча: А зараз ми просимо наших учасників розповісти про
себе.
Учасники розповідають про себе. (ім’я, клас, світ захоплень)
Ведуча: Спасибі за розповідь, і ми переходимо до 1 туру нашої
гри.
Ведуча: КОНКУРС № 1
"НАЗВИ ПАРУ". Завдання: вам потрібно назвати пару
даній особі. На запитання відповідайте по черзі. Тож запитання 1 парі.
Майстер - ... (Маргарита)
Алла Пугачова - … (Максим Галкін)
Ромео і - … (Джульєтта)
Кай - ... (Герда)
П'єро - ... (Мальвіна)
Леонід Агутін - ... (Анжеліка Варум)
Тесей - … (Аріадна)
Отело -…
(Дездемона)
Ведуча: А зараз я пропоную конкурс, який
називається «Що ви знаєте про Свято
Валентина»
Варіанти
(зразки) запитань:
1.Дата святкування свята (14 лютого)
2. Де вперше відзначалося свято? (У Древньому Римі)
3.Чому свято називається «День святого Валентина»? (В честь священика
Валентина, який був страчений 14 лютого 269 року н.е. Римським імператором
Клавдієм II за проповідницьку діяльність серед молоді)
4.Як називаються листівки, які посилають один одному закохані у свято.
(«Валентинки»)
5.Єдина в світі країна, де свято офіційно заборонено, причому під страхом
великих штрафів. (Саудівська Аравія)
6. Форму чого мають листівки-валентинки, якими обмінюються закохані?
(Форму серця.)
7.Любовна карткова масть - це ... Яка?
(Черві.)
8. На якому острові знайдено грецький мармурова статуя богині кохання Афродіти?
(На острові Мелос, Південна Греція. Звідси і загальноприйнята назва статуї
«Афродіта Мілоська» та «Венера Мілоська», 2-ий століття до н.е.)
9. Яке божество любові можна знайти на карті Далекого Сходу?
(Амур - божество кохання у римській міфології і річка на Далекому Сході.)
10.Назвіть ім'я богині краси, любові, шлюбу в слов’янській міфології, яке стало
маркою автомобіля.
(Лада.)
11. При надлишку в блюді який приправи зазвичай задають єхидне питання: чи не
закохався горе-кулінар?
(Сіль.)
12. Поет любовних переживань - це ... Хто?
(Лірик.)
13. За підрахунками вчених, герої творів Шекспіра вимовляють це слово 2259 раз.
Що це за слово?
(«Любов».)
14.Кого в казці Андерсена полюбив стійкий олов'яний солдатик?
(Паперову балерину.)
15.Назвіть кохану П'єро з казки «Золотий ключик»?
(Мальвіна.)
16. Як звали кохану головного героя мультфільму «Альоша Попович і Тугарин
Змій»?
(Любава.)
17. Кому освідчився в коханні Том Сойєр? (Беккі Тетчер.)
18. Який весільний подарунок підніс німецький композитор Фелікс Мендельсон
своїй коханій, що виходила заміж за іншого?
(Знаменитий Марш Мендельсона.)
19. Як називається запальний, пристрасний танець кохання, що став серцем
латиноамериканського карнавалу, який щорічно проходить в Ріо-де-Жанейро?
(Самба.)
20.Цей мавзолей в пам'ять улюбленої дружини султана Шаха Джахана будувався 22
роки, а на роботах були зайняті 20 тисяч робочих. Про який спорудженні мова?
(Тадж-Махал.)
21. Як в народі кажуть про залицяння?
(Крутити любов.)
22. «Не дивитися один на одного, а дивитися в одному напрямку». Про який
почуття говорив Сент-Екзюпері?
(Про любов.)
23. Як дотепні дівчата відповідають на питання: яке майбутнє час у дієслова
«любити»?
(«Вийти заміж».)
24. Яка геометрична фігура частіше інших буває «любовної»?
(Трикутник. Любовний трикутник - троє людей пов'язаних любовними відносинами.)
25.Як називається «любовний» союз гриба і водорості?
(Лишайнік.)
25. Що з перерахованого є символом любові?
а) Камінь Сізіфа; б) Нитка Аріадни;
в) Дамоклів меч; г) Стріла Амура.
26. Які білі птахи вважаються символом вірної любові?
а) Лебеді. б) Лелеки;
в) Голуби; г) Чайки.
27. Як, згідно відомим висловом, пристрасно закохана людина дивиться на об'єкт
свого обожнювання?
а) Як кіт на сметану, б) Як миша на крупу;
б) Як козел на капусту; г) Як кролик на моркву.
28. Що, як вважає народна мудрість, втрачає нерозважливо закоханий чоловік?
а) Серце; б) Голову;
в) Руку; г) Зуб.
29. В яку створену ним статую закохався міфологічний скульптор Пігмаліон?
а) Афіни; б) Галатеї;
в) Мегери; г) Дівчата з веслом.
(Афродіта на прохання Пігмаліона оживила статую, і Галатея стала його дружиною.
В переносному значенні Пігмаліон - людина, закохана у свій витвір.)
30. У кого закохалася русалочка в казці Г.Х. Андерсена?
а) У принца; б) У Іхтіандра;
в) У капітана Немо; г) У дельфіна.
31. Історію кохання якою знаменитої пари її автор назвав найсумнішою повістю на
світі?
а) Руслана і Людмили, б) Ромео і Джульєтти;
в) Орфея і Еврідіки; г) Валентина та Валентини.
32.Як звали кохану головного героя роману «Айвенго», що стала його дружиною?
а) Ровена, б) Роксана;
в) Корделія; г) Бьянка.
33. Що, згідно відомої пісні про війну, повинна була зберегти Катюша, коли її
коханий оберігав рідну землю від ворогів?
а) Любов, б) Надію;
в) Будинок, р) Яблуні та груші.
Ведуча: А зараз, шановні гості, прийміть
у дарунок цей музичний дарунок від 11 класу.
Ведуча. А що ви подаруєте сьогодні своїм коханим? А чи знаєте
ви, які подарунки дарують один одному закохані в інших країнах? (Гості свята у
залі розповідають, хто про які подарунки знає)
Ведуча. Які молодці! А які подарунки дарують в Японії? (Якщо
немає правильної відповіді з залу, то відповідає інший ведучий)
Ведуча. Виявляється, в Японії День Святого Валентина більше
схожий на 8 березня, тільки дорогі подарунки в цей день отримують чоловіки!
Зазвичай це гаманці, бритви, одеколони й інші чоловічі аксесуари. А дівчата в
цей день отримують від улюблених лише шоколадки!
Ведуча. А які подарунки люблять дарувати і отримувати
французи?
Ведуча . А вишукані французи радують один одного різними
коштовностями і ювелірними виробами.
Ведуча. А в Данії?
Ведуча. А там прийнято в День Святого Валентина посилати
один одному в знак своєї любові конверти з засушеними білими квітами! А Шевцова Карина та Рєзнік
Анастасія дарують вам ось цю пісню.
(_________________)
Ведуча: Як багато танців є на світі!
Тільки вмій їх вибирати!
Є й новинки на прикметі.
Отже,
нумо танцювати!
- Оголошується конкурс "Яблуко". Ви повинні виконати повільний танець з
яблуком, затиснувши його лобами. Руки при цьому повинні бути зчеплені за
спиною. Хто протягом хвилини не впустив яблука під час танцю, отримає 3 бали.
Ведуча: КОНКУРС № 4 "ПОДАРУНОК".
Ви, як справжній джентльмен, обов'язково
повинні піднести своїй дамі подарунок. Але від краси своєї подруги у вас
відібрало мову, і тому вам належить пояснити їй, що ви хочете подарувати,
використовуючи лише жести. А що саме ви будете дарувати, вирішить жереб.
Учасники тягнуть з капелюха жереб. (Квіти, валентинку, цукерки, любов)
Ведуча: А зараз пропоную подивитися номер
у виконанні ________________.
Ведуча: КОНКУРС № 5
"ЗНАННЯ - СИЛА".
Всім учасникам задаються
"жіночі" і "чоловічі" питання. Бал заробляє пара, котра
відповідає першою. Спочатку на питання відповідають дівчата, потім - юнаки.
Питання (для прикладу) для дівчат:
1. Складовою частиною чого є карбюратор? (Мотора)
2. Капот на автомобілі розташовується спереду або ззаду? (Спереду)
3. В якому напрямку при роботі пилкою прикладається сила: до себе чи від себе?
(Від себе)
4. Брати
Клочки беруть участь у боксі чи борьбі? (У боксі)
5. Де проходив чемпіонат світу з футболу в 2002 році? (В Японії)
6. Продукція якої фірми має емблему у формі "галочки"? (Nike)
Питання для молодих людей:
1. При затягання нитки в голку, що повинно бути нерухомо: голка або нитка?
(Голка)
2. Що таке мелірування? (Фарбування окремих прядок волосся)
3. Чи кладуть дріжджі в пісочне тісто? (Ні)
4. Для чого жінці може знадобитися ацетон? (Для змивання лаку з нігтів)
5. Чи потрібно змивати фарбу для волосся після їх фарбування? (Так)
6. Як називається невелика сумочка, в якій зберігаються предмети, необхідні для
макіяжу? (Косметичка)
Ведуча: КОНКУРС № 6
"КУЛІНАРНИЙ".
А тепер ми пропонуємо хлопцям на якийсь час
всім стати кулінарами. Я буду називати парам по черзі назви продуктів, а ви
повинні швидко визначити, до якого виду вони належать (м'ясо, птиця, риба,
напій, овоч, фрукт і т.д.).
1. Артишок (овоч)
2. Сазан (риба)
3. Фісташки (горіхи)
4. Брусниця (ягода)
5. Хурма (фрукт)
6. Бички (риба)
7. Вишня (ягода)
8. Кавун (ягода)
9. Кокос (горіх)
10. Ківі (фрукт)
11. Квас (напій)
12. Лохина (ягода)
13. Пастернак (овоч)
14. Диня (овоч)
15. Кефаль (риба)
16. Петрушка (овоч)
17. Чеддер (сир)
18. Кольрабі (овоч)
19. Рис (крупа)
20. Кумис (напій)
21. Рябчик (птах)
Ведуча: КОНКУРС № 7 "ТЕАТРАЛЬНИЙ".
Пропонуються уривки з художніх творів (можна зі шкільної програми). Учасники
мають відгадувати назви творів. Доки учасники готуються подивіться художній номер у виконанні 11 класу.
Ведуча: КОНКУРС №8 "ФАБРИКА ЗІРОК".
Шановні конкурсанти, вам пропонується список пісень одну на вибір пісню ви повинні
парою заспівати. Можна дуетом, можна
залучити группу підтримки.
Ведуча: Наші пари додому отримали
завдання: на свято підготувати Валентинки. Тож я запрошую пари до захисту
Валентинок. Спочатку презентує Валентинку пара _____________________...
Ведуча: А зараз я запрошую до зали учнів
8 –Б , які підготували всім танок.
Ведуча: А наостанок я пропоную ще один
конкурс, який називається «Танцювальний». Вам пропонуються різні ритмічні
мотиви під які вам потрібно затанцювати. Тож я запрошую пари на сцену.
Ведуча :
Дякуємо нашим конкурсантам за
участь в програмі, глядачам за підтримку та гарний настрій. Наше свято добігає
кінця. І, поки журі виконує свою нелегку роботу по визначенню пари-переможця, я пропоную подивитися номер
у виконанні 11 класу.
Ведуча:
- Наше шоу підійшло до кінця.
Зараз журі оголосить імена переможців. Хтось із вас не займе першого місця, але
не варто засмучуватися, тому що сьогодні всі ви були кращі з кращих...
Ведуча:
- Чудово сказав Гомер: "Боги і діти живуть там, де їх хвалять». Сьогодні
всі епітети і метафори - ваші. Ви - найрозумніші, творчі, найталановитіші!
Кожен з вас буквально підкорив серця глядачів.
Ведуча:
- Але конкурс - це завжди конкурс. Тож слово журі.
(Слово журі)
Підведення підсумків.
Ведуча: От свято і добігло до кінця. Ми
ще раз всіх вітаємо з цим днем. Тож до нових зустрічей.
|