Найчастіше це варіанти інтелектуально-пізнавальних
телевізійних програм
·
Стандартний підхід: використання сценаріїв вже існуючих
інтелектуально-пізнавальних телевізійних програм : «Що? Де? Коли?», «Слабка
ланка», "Брейн-ринг” тощо.
·
Творчий підхід: створити авторську за формою програму. Незмінним
залишається зміст, основа якого «запитання – відповіді».
·
Винахідницький підхід до підбору форм постановки запитань:
·
саме
запитання може містити в собі часткову інформацію;
·
воно може
бути поставлене у формі малюнка, пантоміми;
·
до
запитання можна додати варіанти відповідей тощо.
·
Пошук
форми проведення, яка надасть можливість глядачам приймати не пасивну, а
активну участі у програмі разом з учасниками двох команд.
·
Орієнтація
на інтереси учнів. Використання сучасних
технічних засобів.
|