Основні
завдання та зміст діяльності педагога-організатора.
· Пріоритетні напрями виховної роботи в національній
школі і зміст та завдання педагога-організатора в їх реалізації.
· Діяльність педагога-організатора по утвердженню в
дитячих колективах принципів демократії, гуманізму, пріоритетності вселюдських
цінностей.
· Діяльність педагога-організатора з координації
функціонування дитячих та юнацьких громадських організацій у школі та поза нею,
наданню допомоги в організації їх роботи.
· Співпраця педагога-організатора з органами учнівського
самоврядування.
· Надання допомоги в проведенні культурно-освітньої
роботи в дитячих та юнацьких громадських організаціях, організація дозвілля та
відпочинку дітей за місцем проживання.
· Прилучення школярів до народних традицій, звичаїв,
обрядів, свят.
· Організація учнівських об’єднань і доброчинних
заходів, спрямованих на виховання загальнолюдських цінностей.
· Залучення дітей і підлітків до позаурочної і
позашкільної роботи та за місцем проживання.
· Робота з дітьми з нестандартною поведінкою.
· Організація літнього відпочинку школярів, дозвілля
молодших школярів.
·
Впровадження
нових виховних технологій, інноваційних підходів до виховної роботи.
|